PFBgarage

Építsünk autót :)

Címkék

2008.12.08. 02:39 Jatis

A 2007-es év.

Eljött az első igazi próba. A II. Ford Majális Tökölön. Az első körök óta történtek változtatások, de csak néhány apróság. Na jó kapott egy Capri hátsó hidat, ami miatt egy kicsit kilógott az eddig megfelelő kerék. Persze így beleért a kerék a sárvédőbe, ezért meg kellett emelni a kocsi hátulját, ami néhány rugólappal megoldódott. Plusz még beraktunk egy hosszanti lengőkart, mert indulásnál ugrált a difi előre-hátra. Nem lett rossz az eredmény, de sperr difi nélkül 3.fokozatban is pörgött az egyik kerék és így elég nehéz jó időt elérni a gyorsuláson.

Tesztnek jó volt, egy hét múlva jött az első gyorsulási versenyünk, addig összeheggesztettük a difit, kapott egy szinter kuplungtárcsát, valamint a váltótartó gumibakot kicseréltük fémre, mert a váltó nagyon rángatózott oldalirányba. Az eredmény jobb lett, és sikerült is a futottak még kategóriába beférnünk. :)

Viszont ami kicsit meglepett minket, hogy ha picivel is, de jobb időt mentünk a V6-os Cosworth motorral szerelt Caprinál. Sajnos neki egy kis balesete is volt, mert kicsit lángra kapott a vezetékelése a motortérben, de gyorsan eloltottuk és Zsoma hathatós segítségével újra rajthoz tudott állni.



Jött a következő verseny ahova kapott szép sárga fényezést ami nem emésztett fel sok pénzt és egy hirtelen ötlet miatt történt. Gondoltam egyet csiszolgattam, bátyám lefújta szórógittel és elszaladtam festékért. Azért ugye dolgozni is kell és amíg ezen elfoglaltságomat végeztem addig Dia(akinek nagy szerepe volt az autók elkészülésében), egy ismerősömmel lecsiszolta a kocsit és este le is lett fújva. Kenny kicsit meglepődött a színén, de a végén megtetszett neki. Egy nagyobb karbival is készültünk, mert azért az erő is kell, nemcsak a szép szín. De sajnos nagy volt a csalódás, mert nem volt jó a karbi. Akárhogy tekergettük nem jött az eredmény. Hiába raktunk fel slick gumiat, alul elindult rendesen, nem forgott annyit a kerék, de fölül nem volt elég benzin. Ezért visszaraktuk a kisebb karbit és azzal folytattuk a versenyt. Eközben már készült a terv az önindítóra, mert idegesítő volt mindig betolni a kocsit. A váltókar végére pedig egy jókora vasgolyót tettünk, mert a 2. fokozat szinkronja eltűnt :)



Jött az évvégi verseny. Természetesen, mint máskor, most is az utolsó utáni pillanatban készültünk el, tehát valamikor éjjel. Bár a végére egyedül maradtam, mert a többiek elmentek az SLD-re. Kapott egy injektort a motor, kész lett az önindító ami egy gyári csak kettévágva és elforgatva összeheggesztve.
Így már lényegesen jobb lett, mert nedves pályán slick gumival sikerült a 7. helyet elérni, ami a ráfordított anyagiakat tekintve elég jó. A döntőben persze esélyünk se volt, de nem is az a lényeg.


Viszont ezidőben jöttünk rá, hogy ez kicsit unalmas sport és elkezdtünk a drift felé nézelődni.
Na jó Kenny már mondta, hogy menjünk oda, de még nem volt alkalmas rá a kocsi. Amiket módosítani kell a driftre az elfér egy sorban.

Komplett első futómű, hátsó futómű, kormánymű, fékek, motor hűtése, stb.

És most néhány kép az első pillanatoktól.

Szólj hozzá!

Címkék: narancs escort pfbgarage


A bejegyzés trackback címe:

https://pfbgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr69808524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.