PFBgarage

Építsünk autót :)

Címkék

2008.12.11. 20:03 Kenny mkI

Talpra állítás

2006 szeptember elején került haza az autó, mint már írtam nem valami biztató állapotban. 2 hét múlva neki is kezdtünk a kipofozásának. A terv elég egyszerű volt, olyan állapotba kellett hozni hogy megkapja a veterán biztosítást, majd a műszakin "enyhe" segítséggel átmenjen.

Közben a papírok intézését is elkezdtem. Eredetvizsga, átírás, hogy később ezekkel ne legyen probléma, hát később nem is volt, de akkor igen. Itt csak röviden annyit mondanék hogy a magyar ügyintézés egyenlő a viccel, de ezt már szerintem mindenk tudja. Aztán a kocsi papírjaival is voltak gondok, de ez már csak engem zavart, az eredetvizsgást nem annyira. A forgalmiban '65 szerepel, s mint tudjuk az ESCORTokat '67 végén kezdték el gyártani. Ez a kis malőr még az előző tulajnak és az akkoriban még sokkal többet megengedő törvényeknek köszönhető.
Eredetvizsga? Pipa!

A biztosítós része nem tünt bonyolultnak, mivel csak 2 kép kellett nekik, amin kívülről szép állapotúnak tűnik az autó. Ez az autó lemosása után szinte meg is volt. De persze azért a belesejét se hagyhadtuk úgy ahogy volt. Kipakoltuk a sok alkatrészt ami benne volt, többnyire a belső kárpit részei, műtyűr alkatrészek és csavarok voltak benne. Na meg kosz. Amitől az padlólemezen felületi rozsda jelentkezett csak épp belülről. Ennek kiküszöbölése miatt, egy nagyadag drótkorongozás után kikentük az alját sötétkékre, ami csak egy átmeneti állapot, de amíg kialakul bennem a kocsi végleges szine, addig megteszi. Azt a kevés kárpitot, ami megtalálható a kocsiban megtisztítottuk és a helyére illesztettük. Az üléseket is a helyére raktuk igaz egyenlőre még nem rögzítettük.
Ebben az állapotban már le lehetett fényképezni.
Biztosítás? Pipa!

Közben Jatis életet lehelt a motorba, a szomszédok nagy örömére, ugyanis a leömlőn kívül más nem volt rajta. Komplett renszer még nem volt nálam, de pár napon belül azt is beszereztük a volt tulajtól, s a hátsó dob cseréje után be is került a kocsi alá. Fényképezés után bekerült a kocsiba a komplett kábelköteg, ami az első és hátsó világítás körből, valamint a motor minimális kábeleiből állt. Kábelköteg után visszakerültek a kárpitok és az egyébb apró kiegészítői is a végleges helyükre kerültek. Üvegek, kéderek, fűtésbox, tank lassan minden megtalálta a helyét.
4 dobfék rásegítő nélkül, gyárilag így gurult ki a futószalagról. Ez volt az a pont, amin éreztem hamar változtatni kell majd. Egyenlőre azonban ebből kellett kihozni a maximumot. Hát nem volt egyszerű. Még ma se tudom hogy az a maximum volt-e, de a lényeg hogy borzalom volt.

Végül csak annyit írnék, hogy szeptember végére, Műszakivizsga? Pipa! ;)

Szólj hozzá!

Címkék: escort kenny babakék


A bejegyzés trackback címe:

https://pfbgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr3817779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.