A motor még nem indult be sajnos, de azért van haladás bőven.
Sikerült összerakni a féket. Van hátsó körhöz elzáró, elöl főfékhenger, hozzá skoda tartály. Összekötve minden, már csak légteleníteni kell.
Kapott még egy átalakított váltókart, hogy rövidebb úton járjon a kar és, hogy a kettest ne hónaljba kelljen váltani.
Befaragtam néhány kapcsolót és egy biztosítéktartót, hogy kultúráltabban nézzen ki a kocsi belseje. Hát nem biztos, hogy sikerült, de nem is a szépségre hajtok. Még néhányat kell kötögetni, de átláthatóbb lesz, mint eddig.
Aztán megjött a kábelköteg és a motorvezérlő. A köteget kicsit alakítani kellett, de jó lesz.
Majdnem elfelejtettem! Szereztem egy ilyet, amin még alakítani kell, mert a színe kicsit érdekes, viszont teljesen eredeti és jó állapotú. :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gandras 2009.05.22. 09:23:21
Én most csináltatom a 40 éves BCA versenybringám ! ;)
Jatis · http://pfbgarage.blog.hu 2009.05.22. 23:32:09