PFBgarage

Építsünk autót :)

Címkék

2009.02.24. 00:58 Jatis

Fiesta Xr2-2.0

Ez a történet ott kezdődött, hogy megvettük a kocsit kuplunghibával. :)

(Nem! Ez a történet ott kezdődött, hogy egyik este elindultunk Balatonakali-ra megnézni a kocsit, ami nem igazán akart beindulni. Kb éjfél körül sikerült olyan állapotra hozni az autót, hogy haza lehessen jönni vele. Mert ugye mi olyan autót nem szeretünk venni, amivel nem lábon jövünk haza. Tehát éjfél felé el is indultunk a kuplung és gyújtás hibás autóval hazafelé. Izgalmas út volt, de legalább volt benne rádió, ami elszórakoztatott minket.

Kiegészítés by Kenny)

 

Megcsináltuk, használtuk, kicseréltünk ezt-azt. Kapott RS felnit, Mustang Recaro ülést, RS kormányt stb,  jó volt.

 

Nyertem vele Alsóőrsön szlalom versenyt, éjszakai vezetést.

Azután eljött a III. Ford Majális. Gondoltam itt is szlalomozok egy jót.

Két kört tudtam menni. Az első a bemelegítő, a második a csapágyazós. Szóval csapágyas lett a gyári 1.6-os motor.

Kisebb számolgatás után kijött a 200 ezres összeg(ami az autó vételi árának több mint a duplája). Ezért ideiglenesen kap egy 2.0 ZETEC motort. Gondoltam én. Igazából nem akart beférni. Megoldottam. Egy-két tartókonzol kellett, kivágni az olajteknőből egy kicsit, valamint erősítés a kasznin, de a motor a helyén. Kapott valami generátort, egy jóval nagyobb hűtőt és megérkezett a gyújtást vezérlő egység is. Mert ugye nem injektoros lesz, hanem kap egy sima kéttorkú Weber karbit. Ehhez kellett egy közdarab, de azt kivágtam alumíniumból. Szép nem lett, de hasznos. Elvileg minden megvan, már csak az ihlet kellene, hogy készre építsem.

Mivel a nyúlványt nem akartam bántani, hogy a régi motorral majd újra össze lehessen rakni a váltó marad az eredeti, ami elég rövid áttételű és csak 4 sebességes. Ezért inkább városban lehet majd használni. De ott gyors lesz. Remélem.

 

Szólj hozzá!

Címkék: vegyes fiesta pfbgarage


A bejegyzés trackback címe:

https://pfbgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr50962211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása