PFBgarage

Építsünk autót :)

Címkék

2009.03.29. 08:40 Jatis

Levelboss Caprija.

Történt 2 éve, hogy a Caprink alá hirtelen bedobtam egy 88-as évjáratú 2.3 Turbo Thunderbird 8.8-as hátsó hídját. Nem rendesen, csak úgy éppenhogy. Aztán állt így sokáig, míg Levelboss a Capri fórumról nem érdeklődött a Capriénál erősebb hátsó híd után. Ekkor kiszedtük a difit és elkezdtük beleépíteni az Ő autójába. 

Azt már előre tudtuk, hogy ez a difi kicsit nagyobb lesz, mint az eredeti.

Fel kellett hegeszteni a laprugók konzolját, amihez kiszedtük a régit a nagyobbat bepróbáltuk, jelölgettünk és mehetett vissza még egy kis ideig az eredeti, hogy alakítsunk az „új” difin. Felkerültek a tartóvasak, a fékek. Le lett takarítva, alapozva és fújva.

Jött a beszerelés. Régi ki, új be.

Ismét jelölgetés, stabrúdtartó hegesztése, valamint a fékcsövek elvezetése. Persze kicsit alakítani kellett itt-ott, de végül minden a helyén volt.

Szerencsére a kardán nagyon egyszerűen megoldható volt, csak az automata T-bird rezgéscsillapítóját kellett leszedni és már jó is lett.

Persze a kerekek felrakása után láthatóvá vált a két difi közötti különbség.

Sajnos az idő meglátszik az ennyi idős autókon. Itt például a rugók nem azonos mértékben lágyultak és valószínű egy kis csavarodás is van már a bódéban, mert az egyik kerék egy picit kijjebb lóg, mint a másik. Amíg bent voltak a kerekek, addig nem volt feltűnő. Elöl a nyomtávszélesítők felrakásáig szintén nem látszott, de utána ott is észrevehetővé vált.

 

Szólj hozzá!

Címkék: capri vegyes pfbgarage


A bejegyzés trackback címe:

https://pfbgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr591032353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása