Történt 2 éve, hogy a Caprink alá hirtelen bedobtam egy 88-as évjáratú 2.3 Turbo Thunderbird 8.8-as hátsó hídját. Nem rendesen, csak úgy éppenhogy. Aztán állt így sokáig, míg Levelboss a Capri fórumról nem érdeklődött a Capriénál erősebb hátsó híd után. Ekkor kiszedtük a difit és elkezdtük beleépíteni az Ő autójába.
Azt már előre tudtuk, hogy ez a difi kicsit nagyobb lesz, mint az eredeti.
Jött a beszerelés. Régi ki, új be.
Ismét jelölgetés, stabrúdtartó hegesztése, valamint a fékcsövek elvezetése. Persze kicsit alakítani kellett itt-ott, de végül minden a helyén volt.
Persze a kerekek felrakása után láthatóvá vált a két difi közötti különbség.
Sajnos az idő meglátszik az ennyi idős autókon. Itt például a rugók nem azonos mértékben lágyultak és valószínű egy kis csavarodás is van már a bódéban, mert az egyik kerék egy picit kijjebb lóg, mint a másik. Amíg bent voltak a kerekek, addig nem volt feltűnő. Elöl a nyomtávszélesítők felrakásáig szintén nem látszott, de utána ott is észrevehetővé vált.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.